joi, 23 august 2018

РЕВОЛЮЦИЯ.

Anna Prosekina - Revoluția [Голос 6]



Existӑ oameni și oameni. În mod natural și 99.99% inconștient, interacționînd cu ei, ești influențat de energia lor. Din fericire majoritatea interacțiilor sînt superficiale, și nu te influențeazӑ determinant cît sӑ te schimbe. Însӑ celelalte.. celelalte compenseazӑ din plin. Unele în bine, altele în rӑu.

Existӑ oameni care te pot bӑga în mormint dacӑ-i lași, dacӑ nu la propriu, atunci sigur la figurat. O astfel de ființӑ, care mi-a promis cîndva (am dovada scrisӑ..) cӑ-mi va dansa pe mormînt, își varsӑ umorile și frustrӑrile de ani de zile în spamul meu, sperînd din tot sufletul ei mic și negru cӑ pînӑ la urmӑ tot o sӑ se lipeascӑ și de mine ceva. Coșmarul ӑsta l-am lӑsat eu în urmӑ..

Existӑ însӑ și oameni care îți transmit din energia lor pozitivӑ în așa hal, încît te pomenești cӑ poți și faci lucruri care erau pînӑ deunӑzi doar un vis îndepӑrtat. Ca și cum ai merge cu trotineta ta pe marginea drumului, încetișor, și brusc te-ar agӑța o mașinӑ de curse și te-ar propulsa cît ai clipi din ochi la viteza ei, fӑrӑ ca mӑcar sӑ te șifoneze. Grija ta cea mare fiind, în cazul ӑsta, sӑ nu te împotrivești schimbӑrii, sӑ nu fii tu însuți o frînӑ. Cam asta mi se întîmplӑ mie acum..

Dumnezeu e deasupra și vede tot. E drept. Și va intoarce fiecӑruia dupӑ inima lui. Asta e credința mea.

2 comentarii:

Mihaela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
JOKER spunea...

:)))))))

.. as I said..