miercuri, 11 iulie 2018

FULL OF STARS..[2]

Anette Askvik - A Sky Full of Stars [The Voice Norge 2017]



Stau singur în noapte și mӑ gîndesc. La ce pot fi martor.. un suflet "full of stars", indeed.
De cîte ori în viațӑ mi s-a oferit ocazia asta?.. De cîteva ori, poate, numӑrate pe degete. M-am și înșelat, de atîtea și-atîtea ori.. De cîte ori am fost cu adevӑrat la înӑlțimea momentului?.. Niciodatӑ întru totul, cred. Am încercat, de fiecare datӑ, dar nu am reușit întru totul. Fiindcӑ de fiecare datӑ am vrut ceva, pentru mine. N-am obținut atunci ce am vrut, iar asta a umbrit totul. Poate acum, în sfîrșit, voi reuși.
Și știu bine cӑ nu sînt destul, și știu bine cӑ nu e cu intenție pentru mine. Și știu bine cӑ ceilalți mӑ înțeleg greșit. Poate cӑ nici nu e de înțeles.. Eu sînt doar un martor, nimerit la locul potrivit și în momentul potrivit ca sӑ vӑd.. un cer minunat, plin de stele.

Abia aștept sӑ termin odatӑ cӑlӑtoria în lumea asta plinӑ de materie, și sӑ mӑ întorc unde mi-e locul. Abia aștept.


Niciun comentariu: