joi, 8 februarie 2018

INNER ECHO.

Home Free - How Great Thou Art



Mai nou, există momente în viața mea în care mă simt ca de pe altă planetă. De parcă vorbele și acțiunile mele pentru ceilalți, precum și vorbele și acțiunile celorlalți pentru mine, au o altă semnificație decît ar trebui. "Deși vorbești pe înțeles, eu nu te pot pricepe", gen. Și stăm apoi, și analizăm. Și discutăm. Și dezbatem. Și cind ajungem la o posibilă concluzie, se vede o falie cît casa. Și-atunci se lasă liniștea, și fiecare din noi se întoarce în sine.
Există moduri de gîndire complet diferite, de la un om la altul. Totul e să nu începem să le impunem unul altuia. Că atunci va fi scrîșnirea dinților.

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Nu te mai certa cu mine prin postari.
Get over it.

Gata, s-a terminat!
Renunta la resentimente si mergi mai departe.

JOKER spunea...

Pînă la comentariul ăsta al tău, postarea mea nu avea nici o legătură cu tine.
De fapt, nici acum nu are. Nu tu eşti motivul pentru care am scris-o, deşi în egotismul tău aşa crezi.
Poate că ar trebui să te întorci către tine, şi să îţi vezi de viaţa ta. Nu de a mea.