joi, 15 februarie 2018

".. GONNA GET AWAY FROM HERE.."

Simon - Sign Of The Times [The Voice UK 2018]


Zilele astea am fost la un curs, despre o platformă de e-learning ce urmează să etc., și am trecut prin toate funcțiile ei. Enorm de customizabilă, atît în input-uri, cît și în output-uri. Platforma e default în engleză, cu pachete lingvistice ce se instalează după caz, ca plugin-uri, inclusiv pentru română.
Cînd am ajuns la webinar, care permite și chat, am aflat că dicționarul argotic (!) care se poate atașa la plugin-ul de limbă ca cenzor automat al chat-ului, nu e dezvoltat pentru limba română, și că dacă îl vrem, nu avem decît să îl populăm noi (!!). Adică să ne stoarcem creierii de toate înjurăturile pe care le știm, în toate declinările și conjugările posibile.
Funny, cumva, ca job description, să trebuiască să faci un dicționar de înjurături.
M-am gîndit atunci (și le-am și zis) că e la fel ca la comentariile de pe blog, dacă nu vrei să te poată înjura public diverși indivizi, trebuie să îți activezi moderarea.
Cică are și bifă pentru moderare. Fuck.

Niciun comentariu: