duminică, 26 noiembrie 2017

WORST CASE SCENARIO.

Roger Hodgson - Had A Dream (Sleeping With The Enemy) 7" Version



În seara asta am preferat să fiu singur, refuzînd invitația unor prieteni. Am preferat să nu fiu politicos și complezent, și să mă odihnesc după o zi relativ stresantă și obositoare în care am respirat niște ore același aer cu niște indivizi de proastă calitate umană. Și să nu mă duc pe capul prietenilor mei cu ale mele.
M-am întrebat după aia ce poate fi mai rău pentru mine decît singurătatea. Răspunsul a izbucnit din mine instantaneu, pop-up, gen: mai rău decît să trăiesc singur e să trăiesc cu un dușman alături, să împart patul cu el și să mă aștept în fiecare secundă să mi se-nfigă un cuțit în spate.
Mergînd pe raționament mai departe, mai rău decît să mor singur e să mor cu un dușman alături, eventual să apuc să îi văd strălucirea de bucurie din ochi cînd o sa dau colțu'.
Carevasăzică, m-am minunat io in mine, singurătarea nu e cel mai rău lucru care mi se poate întîmpla, în viață sau în moarte.
Ca să vezi, comédie.

Niciun comentariu: