duminică, 28 mai 2017

POSTARE MISOGINǍ.

Cătălin Bordea – fragment [finala iUmor]


Din experienţa mea, pe măsură ce înaintează în vîrstă, bărbaţii devin din ce în ce mai misogini. Au şi motive, aş spune, datorită experimentelor nefericite conduse de varii femei cărora le-au tot fost subiecţi, fără a fi fost întrebaţi măcar dacă sînt de acord ori nu cu chestia asta.

Subsemnatul, fiind o persoană cu ceva imaginaţie, dintotdeauna am asociat ciorapii de damă cu produsele de gătit instant, datorită ambalajului lor mult prea sugestiv. Aşa că mi-am imaginat că dacă arunci conţinutul unui plic de ciorapi de damă într-o cantitate de apă şi o pui la fiert cîteva minute, obţii o femeie-instant echipată doar cu ciorapii respectivi, fix ca în poza de prezentare. Aceeaşi reţetă ca la fulgii de fasole, ori laptele praf, cum ziceam. Tentant..
Devenind cu anii din ce în ce mai misogin datorită şuturilor încasate de la vreo două femei în zonele moi şi sensibile, am dezvoltat în mintea mea ideea de mai sus, în sensul că vizualizez acum pe spatele plicului cu ciorapi de damă un "mod de preparare" foarte-foarte detaliat şi scris cu litere mici-mici de tot, pe care trebuie să-l urmezi cu sfinţenie, dacă vrei să n-o păţeşti. De exemplu, scrie acolo că trebuie să adaugi un praf de sare în apa de fiert, că altfel femeia-instant obţinută va ieşi nesărată şi n-o să aprecieze vreodată umorul masculin. De asemenea, trebuie să respecţi cu precizie maximă timpul de fierbere, fiindcă dacă-l depăşeşti cu numai cîteva secunde începe să iasă răutatea la suprafaţă din ea, şi-atunci ai pus-o. Plus, scrie acolo, tot cu litere mici-mici de tot, că după ce o scoţi din apa de fiert trebuie să-i cureţi imediat urechile cu o cîrpă moale, altfel nu va înţelege niciodată cu adevărat ce îi spui, deşi va mima destul de convingător înţelegerea.

Cele spune mai sus erau, pînă de curînd, chestiuni subînţelese pentru mintea mea simplă de bărbat. Evenimente recente, respectiv contactul prea îndelungat cu o femeie-instant care a fiert mult prea mult şi fără pic de sare, şi căreia nu i-au fost şterse urechile cu cîrpa aia moale, m-au obligat să le verbalizez.

Niciun comentariu: