luni, 27 februarie 2017

HIBA..

Hiba Tawaji - Les moulins de mon coeur [The Voice France 2015]


În seara asta am fost martor al unui alt eşec al tău, în ceea ce vrei. Al.. "ţ"-lea eşec, le-am pierdut de mult şirul.
Mă încearcă sentimente contradictorii. Pe de-o parte, îmi pare bine că n-ai reuşit nici acum să înfrîngi voinţa unui om, să i te sui în cîrcă, cu "masterizarea" aia a ta cu tot. Pe de altă parte, îmi pare rău pentru tine. Sînt trist, mai exact, fiindcă simt că suferi. N-aş mai simţi..
Dar fiecare dintre noi sîntem sortiţi, se pare, să învăţăm din propriile noastre greşeli. Sau să le repetăm..

Un comentariu:

Unknown spunea...

The article shared a lot of interesting information, I learned a lot of useful. Thank you very much
Take A Moment Lyrics
https://songlyricsaz.mobi/
#Faith Lyrics