duminică, 11 septembrie 2016

SOMEONE LIKE..

Dina Golan - Someone Like You [The Voice of Israel]



Emoții curate, energie curată. Simți, chiar dacă nu le înțelegi limba. Chiar dacă e o.. "conservă" veche de emoții, se dovedește de o calitate mai bună decit emoțiile pe care mi le provoacă adesea interacțiile cu oameni "reali". Din ăia care mă caută fiindcă nu au cu cine vorbi, și-atunci îmi fac mie capul mare cu ale lor. Ba mai inventează și kile de vinovății, în virtutea cărora cică le sînt dator să îi ascult. Chit că nu vreau să mă las folosit, și că le-am spus chestia asta de sute de ori, nu contează.

Deci de mii, de milioane de ori e mai bună o "conservă" uitată cu anii pe un raft, da' cu emoții pozitive, decit o "salată verde" de emoții proaspete da' de căcat, ale unor oameni de căcat.
Calitatea umană nu are termen de garanție. E, sau nu e.

4 comentarii:

DaenIris spunea...

:)

https://www.youtube.com/watch?v=jMfXWjODaRo

DaenIris spunea...

După ce am postat linkul mi-am dat seama că se poate interpreta aiurea. Ceeea ce voiam să arăt e energia pe care o degajă acest Florin Ristei, câștigător la X-Factor. Pe mină mă incarcă de fiecare dată când il ascult!

JOKER spunea...

Ai dreptate, în principiu.
Mai naşpa e că nu ma lasă ea pe mine.. Că doar să te foloseşti de un om, e.. confortabil, nu-i aşa. Mai ales cînd ai şoricu' gros şi nu-ţi pasă.
Mişto melodia. Thanks :)

DaenIris spunea...

Da, incă ne folosim de oameni. E aiurea dacă o facem la modul conștient și cu intenție.

Uite incă un cântec cu Ristei. Tipul ăsta e plin de viață! :)

https://www.youtube.com/watch?v=TkQtWAfx2no