joi, 22 septembrie 2016

HE-HE-HEROINA. MEA.

Astrid Petcu - Sub Pielea Mea [Vocea Romaniei 2016]



În sfîrșit, o interpretare fericită în care versurile cîntecului ăstuia chiar au sens. Și ce sens..
Se descrie acolo foarte la obiect luarea în stăpînire a celuilalt, însclavizarea lui, prin crearea și întreținerea unei forme avansate de dependență, comparabilă cu dependența de droguri de mare risc. Fiindcă, rețineți,
.. Că iubirea mea nu ține,
Nu ține cont de inimi..

Adică e o iubire cam ca tancu', așea, care lasă în urmă teren arabil din nefericita-i țintă.
Există și dezintox, să știți. Durează însă mult, de ordinul anilor. Și se lasă cu sevraj.
Greu, da' merită.

5 comentarii:

DaenIris spunea...

Vorba aia, s-a lăsat el, Mutu, de pastila de slăbit...
:D

JOKER spunea...

Rîzi tu, da' scroafa îşi dă duhu', în coteţ.
M-am lăsat simultan şi de fumat. Aşa că sevraju' e ca la el acasă.
Nu doresc asta nici duşmanilor.

DaenIris spunea...

Ah, imi pare rău. :(
Știu cum e cu lăsatul de fumat...
Eu m-am lăsat cu ajutorul tigării electronice, că altfel n-am fost in stare. Mă abțineam cât puteam, dar când simțeam că nu mai suport, pufăiam din țigara electronică și măcar pentru o vreme, era mai suportabil.

JOKER spunea...

Se-vraj..

DaenIris spunea...

țin pumnii!