sâmbătă, 18 iunie 2016

NOTHING ELSE MATTERS..

Nina Kraljić - Nothing Else Matters by Metallica [The Voice of Croatia S01]



So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters..



Te-am jignit cîndva, Suflete. Deși din punctul meu de vedere am fost justificat să o fac, să pun această distanță izolatoare a tăcerii între noi. Erai mult prea aproape, gen.
M-am ascuns atunci după un pretext ușor penibil în misoginia lui, dar care iată, a funcționat. Un rău necesar, you know what I mean..
Nu cred că ai iertat jignirea, fiindcă tu nu obișnuiești să ierți, de felul tău. Ǎsta fiind dezavantajul de a “lucra” în Absolut (sau în Absoluturi, nu mi-e foarte clar dacă așa ceva are și sens).

Dintre toți cunoscuții mei, tu ai înțeles cred cel mai bine relația dintre Subiectiv și Obiectiv, dintre Realitate și Vis, dintre Apartenență și Posesie. Poate fiindcă ai aceeași foame de realități paralele ca mine, într-o fază mai acută, de aia. Genul ăla de foame cu care te naști, și care te definește pentru tot restul vieții. Și e bine cred că toată șarada asta ne-a ținut eficient la distanță, că altfel cine știe unde s-ar fi ajuns.

Acum stăm fiecare în colțul lui, și mai tragem cînd și cînd cu ochiul la celălalt (eu, cel putin, recunosc că o fac.. tu - nu știu exact, că te-ai ascuns sub toate shieldurile posibile și imposibile, din motive de paranoia - o altă formă de absolut.. dar te simt, am senzația că ești tu uneori, adică. După modul cum apari și dispari, fără să lași vreo urmă identificabilă).
Presupun că te distrezi, urmărind zbaterile mele disperate și poate penibile, de ce nu, presupun că așa arăt din afară, pentru cineva cu formația ta. Eu mă bucur în schimb de ce văd la tine, fiindcă simt acolo o formă de echilibru, mai accentuată decît a fost pînă acum.. și, în fond, nothing else matters.

Cu bine, Suflete. Mă bucur că am mai schimbat o vorbă.


Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know..



2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare viteaz trebuie ca te crezi, atunci cand lansezi mizerii, si fugi.
O fi si asta o ...tactica.

Guess what, desi ''nu merit'', exist.

Tu, in schimb, desi...''meriti'', nu existi.

Nu traiesti.

Nu esti capabil nici sa zambesti sau sa razi.

Aka...esti mort pe interior.

JOKER spunea...

Păi tu foloseşti tactica asta cu "lansatul mizeriilor" către mine de vreo 4 ani. Inclusiv acum. De ce te plîngi, cînd primeşti înapoi fix ceea ce dăruieşti?..
În rest, vorbe de clacă. Nu meriţi să îmi pierd timpul să-ţi răspund.

2. Vezi, că postarea asta nu-i pentru tine.
Mai pe înţelesul tău: Nu e nimica de mîncare pentru tine aici, tanti. Hai, pa.