duminică, 8 noiembrie 2015

NEVER TOO FAR

Mike Oldfield & Tarja Turunen - Never too far & Islanders


Constructiv, sînt puternic ancorat în concret. Și, cu toate astea, m-am decis să trăiesc un permanent vis-cu-ochii-deschiși. Trăirea frumosului e motorul existenței mele, sursa nesecată de energie la care sînt conectat, așa că am decis să-l urmez oriunde ar fi, cu orice mijloace, în mine. Legătura cu concretul cotidian o voi coborî la nivel de instinct, acolo unde-i e locul. Precum digestia. O voi elimina, pas cu pas, din gîndirea mea conștientă.
Păstrați voi concretul, pragmaticilor. Bucurați-vă de el, dacă puteți. Mie nu-mi mai este de trebuință.
Never too far..
Mike Oldfield mă înțelege. Mi-e de ajuns.

..Asta așea, de ziua mea.
:)

2 comentarii:

DaenIris spunea...

La mulți ani!
Cu scuze pentru intârziere...

JOKER spunea...

Thanks
:)