marți, 30 iunie 2015

NIGHWISH, FOREVER.

Nightwish - I Want My Tears Back [Live at Wacken 2013]



Țigarea fumată pînă la filtru, în liniștea nopții întreruptă numai de ticăitul vechiului ceas cu imprimeu de timbre. Apoi gustul de filtru, iute, persistent, rămas prin gură de-aiurea. Fumez prea mult, futu-i. Și-o întrebare, la fel de persistentă, care mi se tot răsucește prin creieri: Cîtă vreme o să mai sper, prostește, că voi primi bunătate în schimbul bunătății, mîngîiere în schimbul mîngîierii, înțelegere în schimbul înțelegerii? Cîtă vreme o să mă mai las călcat în picioare pentru că n-am vrut / n-am putut să renunț la un vis, cîtă vreme o să mai sper la ceva bun, în ciuda evidenței?..
Și-atunci Nightwish îmi dă răspunsul, loud and clear: “I want my tears back! I want my tears back now!”
Elementar, Watson, îmi spun. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere, nu-i așa. Poate că e momentul să nu mă mai consum de-aiurea pentru cineva care în mod evident nu mă merită. Fiecare pasăre pre limba ei piere, la urma urmei. Și să-mi închid ambasadele, cum s-ar zice.
Cam asta.

Niciun comentariu: