joi, 13 martie 2014

M-AM GÎNDIT…


M-am gîndit adineauri, la o ţigare, că nu am de demonstrat nimic, nimănui, aşa că nu trebuie să mă (mai) exprim într-un mod demonstrativ, cum am mai făcut-o pînă acum. Apropos de ţigări, constat că în ultimele două – trei zile am coborît sub un pachet pe zi, ceea ce e un semn că brusc nu mai am atîtea... surse de stress. Concluziile sînt uşor de tras, pentru mine. E de bine.

M-am gîndit, zilele astea, că nu am meritat tot răul pe care l-am primit cu ghiotura de la... alţii, sub diverse pretexte mai mult sau mai puţin penibile. Vinovat sînt doar pentru că l-am primit, nu pentru răul în sine. Pentru răul în sine sînt vinovaţi strict cei ce mi l-au... dăruit. Fiecare mi-a dăruit ce / cît / cum a... putut.

M-am gîndit aseară, urmărind un film bun, că viaţa mea e frumoasă. Şi chiar e.

2 comentarii:

pandhora spunea...

de-am putea simti ce gandim exact cand ne dorim...

JOKER spunea...

... de-am putea.. simţi...