miercuri, 16 octombrie 2013

LUCIAN...

... mi-a zis în seara asta că eu mă joc cu bloggingul, că scopul / sensul meu e altul. Parţial are dreptate, în sensul că da, mă cam joc; cît despre sens, mi-aş dori să fie aşa, adică să existe un sens, însa n-am indicii serioase, nici că că, nici că că. Cel mai degrabă eu încerc să-mi dau un sens, prin ceea ce fac. Mi-a mai spus el cîteva chestii, cu unele sint de acord, cu altele nici pe departe. "Only time will tell", cum spunea un alt mare maestru, Oldfield pre numele lui.
Nu am pretenţia de a fi un "om conştient" în sensul profund al cuvîntului, aşa că acţiunile mele vor fi eminamente imperfecte. Nici omul impulsului de moment nu sînt, ori cel puţin încerc să nu fiu.
De fapt nu ştiu cum sînt... sînt "ceva" şi mă transform cu repeziciune în "altceva".
... şi mi-e o foame de sens...

4 comentarii:

DaenIris spunea...

"foame de sens"... frumos spus!
Mi-a plăcut!

JOKER spunea...

@ DaenIris: frumos.. dar cam trist.

ici-colo spunea...

da vezi ca vorbisem ceva: dupa discutia aceea sa iasa mai mult decat un post cu Maestru` :)

JOKER spunea...

@ Lucian: O să iasă, Maestre, o să iasă. Ochii..