luni, 11 august 2008

ÎN AŞTEPTAREA INSPIRAŢIEI

Paut Neteru (Tree of Life)
Se pare că inspiraţia mă ocoleşte de cîteva zile. Şi nu doar pe mine, n-am văzut nici o idee cu adevărat originală de vreo săptămînă încoace, pe o rază de şapte-opt bloguri de jur împrejur. Ţinem cu toţii, demni, antenuţele pleoştite, însă date pe spate, cool, cu o picătură de gel.
Există explicaţii cît se poate de astrologice, daca vrei să le vezi: Neptun e retrograd – aspectul ăsta a-nceput de cîteva luni da’ acum se cumulează cu alte aspecte la fel de parşive: Venus în cuadratură cu Luna Neagră şi mai e şi lipsa de creativitate dată de Jupiter retrograd. Cum ziceam, secetă maaare…
Partea bună e că nu mai dureaza mult, cel puţin două din aspectele astea se “desfac” pînă pe la sfîrşitul lunii, o să vină odată şi sezonul ăla ploios şi-atunci să vezi ce-o să mai înotăm în idei, care de care mai profunde şi mai originale. Ca peştii prin jungla inundată.
Pînă atunci propun să ne mişcăm discret antenuţele, să fim sensibili la tot ce ne-nconjoară. Şi să avem grija să nu ne atace furnicile roşii, în ultima vreme umblă peste tot în gaşcă, nebunele alea.

Să acumulăm deci, pînă atunci, evenimente / poveşti / întîmplări ca bureţeii bine storşi, în aşteptarea torentelor de idei ce vor urma.

6 comentarii:

Anonim spunea...

mai greu să scrie omu ceva deosebit , unicat . Admir , pe o rază de câteva zeci de bloguri doar frustrări , păreri , mâncarea de ieri şi filmuleţe cu muzică .
dacă nu trăieşte omu ceva deosebit , nu simte , nu face ceva ieşit din comun să-i disloce ideile din subconştient , nu are ce scrie pe blog :)

JOKER spunea...

Apreciez ironia fină, da, nici eu nu sînt cu mult mai breaz, ai dreptate... dar măcar conştientizez şi îmi asum scrisul mai rar.
Cum îţi plac, apropos: frustrările, părerile, mîncărurile şi filmuleţele mele cu muzică? :D
Mă bucur c-ai trecut pe-aici, pe la mine prin curte.

Anonim spunea...

chiar de obişnuiesc să zic omului verde-n faţă , îmi asum răspunderea pentru aparenta ironie . Nicio ironie . Chiar m-au impresionat poveştile tale , scrise într-un mod aparte . Nici nu abundă de filmuleţe sau mai ştiu eu ce .
.. dădeam un exemplu . În ziua de azi e cam greu să apară un blog bun . Un blog de unde poţi citi . Mulţi vor să facă trafic , să participe la întâlniri şi să scoată bani . Sunt puţini însă care chiar scriu cu sens .. cel puţin aşa cred eu .

JOKER spunea...

Mulţumesc, încă o dată, pentru gîndurile bune. Inspiraţie să ne dea Dumnezeu...
Am fost tentat, să ştii, să mă încarc de content de-a gata ori reclamă la metru (probabil de aia mă simt un pik cu musca pe căciulă...) dar am depăşit momentul prin primăvară.

Don't be a stranger!

Anonim spunea...

cred că trebuie să fi niţel nebun ca să nu iei în considerare non-sensul şi reclama pe un blog . Puţini sunt însă cei care trec peste aceste impedimente şi scriu din plăcere . Şi eu am avut o perioadă din asta , puţin după început . Vroiam să mă exprim şi să fiu citit ( da , ştiu că sunt egoist , dar încerc să o fac într-un mod mai angelic ) şi uneori scriam şi fără reguli .
.. pe parcurs am ajuns la concluzia că cititori caută content original , scris cum trebuie , scris că aşa simte naratorul , nu porcorii . Defapt caută şi porcării , însă eu am ales să-i ofer content bun . Sau cel puţin aşa cred .
. acum când intru pe bloguri şi văd un film de pe youtube sau o altă caricatură nici că mai stau , poate doar să citesc aboutul . Şi cred că aşa fac şi cititorii "fideli" de clasă . Copii poate-şi pierd timpul să citească şi să vizioneze toată ziua prostioare , însă alţi cititori mai în vârstă sau experimentaţi , nu o mai fac .
iar am lungit-o ..

JOKER spunea...

>:D< (consens, adik)
Acu' mă duc să bag cornu'n pernă, mîine sînt bun de scîrbici... somn uşor îţi urez :)