luni, 24 martie 2008

MOMENTUL CE VA SĂ VINĂ (participă la concursul "Vis Urît" :P)

Se spune că va veni un moment. Un moment special, diferit în timp pentru fiecare dintre noi, o să-l percepem cel mai probabil ca pe-o banalitate atunci cînd se va petrece, dar cu certitudine va veni. Sînt păreri împărţite şi asupra semnificaţiei lui, unii spun că înseamnă ceva, alţii că altceva, deci nu este o unanimitate, ba mai mult decît atît, n-am auzit încă două opinii pe tema asta care să semene.
Se presupune că atunci cînd se va-ntîmpla o să simţim ceva, unii vor simţi un fel de gîdilătură, alţii ceva ca o arsură, cîţiva se vor plînge de înţepături repetate şi usturimi ascuţite, iar pe doi inşi - întotdeauna doi, complet inexplicabil - o să-i mănînce în zonele ruşinoase. Mie în mod tradiţional o să mi se facă greaţă, aşa mi se întîmplă întotdeauna cînd mă gindesc prea mult la o chestie atît de complexă, nimeni nu e perfect, să ştiţi, deşi trăim multă vreme cu iluzia asta.

Dacă aţi înteles ceva pînă aici, vă rog să-mi spuneţi şi mie, eu am pierdut şirul pe undeva pe la jumătate.

Niciun comentariu: