miercuri, 14 octombrie 2020

AYREON.

Ayreon - The Day That The World Breaks Down - The Source (2017)
 

Am ajuns la concluzia că omul evoluează în timp asemenea unui calculator. Procesor, memorie de scurtă și lungă durată, capacitate de stocare, periferice. Sistem de operare, drivere, programe. Sursă de energie, ventilatoare. Carcasă. Gen. La toată șandramaua asta “operează” Eul. Și că în timp diverse elemente din cele numite mai sus o iau razna, din varii motive, de obicei din cauza operării greșite sau abuzive, ori a programelor cu bug-uri. Uneori chiar din vina datelor prelucrate, care conțin malware-uri, iar noi nu folosim programe competente de protecție. Privit așa, sistemul complex care cică e Omul poate fi reparat exact ca un calculator. Se pot “curăța” programele nașpa și eventual se pot înlocui cu versiuni mai bune. Se pot corecta unele greșeli de operare. Se mai poate șterge câte ceva (ori măcar arhiva) din informația inutilă adunată în timp. Se poate filtra informația primită, de “gunoaie” (inclusiv informația primită de la alți.. “oameni”). Se pot elibera gurile de aerisire, să se răcească corect. Se poate găsi o sursă de energie vitală decent de constantă și fără “spike-uri”. Se poate.. Numai să vrei.
Azi am aflat de dimineață că nu m-am îmbolnăvit de Covid. Am muncit singur la job, iar ceilalți de-acasă. Până seara le-au ieșit și lor testele, negative toate. Deci e 4 – 1. Iar eu am constatat că mă doare în pulă că nu m-am îmbolnăvit, gen. Și că refuz visceral să trăiesc în frică, cu orice risc. Și că paranoia celorlalti mă dezgustă, fiindcă denotă lașitate. Așa că le-o dau prin gură cu orice ocazie.

Niciun comentariu: