sâmbătă, 13 iunie 2020

FANTASMA.

Anneke van Giersbergen - Wish You Were Here



Noaptea trecută am avut un vis.. interesant. Se făcea că o femeie frumoasă, pe care n-am mai văzut-o până acum, mă ținea în brațe, mă mângâia și îmi spunea cât de îndrăgostită e de mine. De bunătatea și blândețea din mine, gen. Eram amandoi dezbrăcați și pe punctul de a face dragoste. Moment în care ceva din creierul meu a dat alarma și m-a trezit brusc. Era 4 dimineața, și creierul meu n-a vrut să creadă așa ceva. Am fumat o țigare în timp ce mi se estompa erecția, apoi am adormit la loc.
Am mai avut vise erotice de-a lungul vieții, însă de fiecare dată erau corelate cu o femeie văzută în viața reală, nu ca acum. Și niciodată pană acum nu mi s-au facut declarații în vis. Fata mi-a spus că poate e un semn, o premoniție, că o s-o întâlnesc.. Mda, cum ar fi?..

Niciun comentariu: