miercuri, 1 mai 2019

REACH.

Nightwish - Reach [Amaranth Demo - Marco Hietala]



Așa cum înaintea Cuvîntului a fost Gîndul, înainte de Amaranth a fost Reach. Ce tare..

Cică ar trebui să port ochelari de citit, că am +0.5, da' nu mă grăbesc să-i cumpăr, că ar fi încă ceva în plus de care să am grijă, și la limită mă descurc și-așa. La limita de lungime a brațului, gen. Situația se complică atunci cînd sînt foarte obosit, ori imediat după ce mă trezesc din somn, fiindcă am și pupilele dilatate, și-atunci mai mult ghicesc decît citesc. Acelea sint momentele în care creativitatea mea atinge culmi ale geniului. De pildă, cînd m-am trezit azi am citit în loc de "Spam", cum se cheamă folderul ăla, "Spasm". Și culmea e că în mintea mea proaspăt trezită la concretul realității chestia asta mi-a părut firească, considering. După aia m-am spălat pe ochi și mi-am băut cafeaua, și totul a revenit la starea aia cică normală. Boring..

..
You believe but what you see?..
You receive but what you give?..
..


Niciun comentariu: