vineri, 21 decembrie 2018

HO, HO, HO..

Queen - Don't Stop Me Now




Azi a fost ultima zi de muncă din anul ăsta. A fost o zi plină de evenimente și iepuri scoși de urechi din pălărie deoarece, conform obiceiului încetățenit, și noi îngrășăm porcu' în ajun. Așa că am ajuns acasă destul de obosit.
Am stat vreo oră de vorbă cu fata și m-am mai relaxat, timp în care am dat o raită prin Macedonia și mi-am făcut plinul cu trei sticle din vinul ăla bun de l-am identificat pe raftul de sus, Frizzante de Nișcov cică îi spune. Plus alte delicatese plăcute stomacului, gen icre și brînză Brie și Camembert, pentru zilele de lene ce vor urma.
După care m-am uitat prin mesaje. Cîteva urări de la pretini, ceva mesaje automate de la varii servere și magazine online, plus vreo douăj' dă mesaje de la "pretina" M., care insistă să-mi umple frigideru' de carne de sărbători. Cică "să nu-i răspund, că nu-mi citește răspunsurile", și o cred în stare, că ea e singura ființă sadică și masochistă în același timp pe care-o cunosc. Așa că îi răspund și aici, că știu că aici sigur citește :P.

OK. Constat că ai nevoie de ajutor de specialitate. Și mă bucur că am luat decizia corectă să mă rup de tine și de piticii tăi bolnavi, fiindcă eu nu-s nici psihiatru, nici duhovnic. Și nici disponibil să-ți duc problemele și atît. Fără iubire, fără înțelegere din partea ta. Că "ce bine mi-ar fi fost cu tine", bulshit.
Admit că și eu am bagajul meu, însă nu se compară. Eu nu mi-am propus să trag pe nimeni în groapă, și nu văd de ce aș face-o. Pînă la urmă, ține de conștiința fiecăruia din noi, care este ori nu-i.
Simt la nivel subliminal că încerci să ma provoci să mă laud cu ale mele și să mă bat cu cărămida-n piept eventual. Însă sînt pățit, știu că dacă aș proceda așa ți-aș da apă la moară, aș da hrană răutății din tine.
Îmi pare rău că ai ajuns așa, să încerci să împarți altora nefericirea ta. Fiecare, dupa cît îl duce.
Sper să găsești puterea să te echilibrezi, să fii fericită. Însă nu ți-am fost și nu-ți sînt eu dator cu asta. Cum zicea amicul MPreda, "Dacă dragoste nu e, nimic nu e".


Am citit de cîteva ori mesajul trimis, că și io-s narcisist, recunosc. Cred că m-am cam detașat, nu?..

Niciun comentariu: