luni, 9 aprilie 2018

MUȘCATUL DE CUR, DE SӐRBӐTORI.

Images from Criminal [2016]


Azi-noapte dormeam, ca omu'. Și am simțit, așea, prin somn, cum sînt mușcat de cur, cu aplicațiune.
Fiind io dealtfel un complet nesimțit, m-am intors pe partea ailaltӑ și am continuat sӑ dorm. Și bine am fӑcut.
Azi am gӑsit și urma mușcӑturii: o tanti, aceeași din ultimii ani, aparent fӑrӑ somn, mi-a lӑsat în comentarii opiniile ei nesolicitate despre mine. Pline de rӑutate și superioritate îndelung cӑutate.
Cӑ asa se întîmplӑ: cine nu are viațӑ personalӑ, încearcӑ sӑ își bage botul în viața altuia, doar-doar. Mӑcar sӑ îl muște de cur, gen, dacӑ tot e pe dinafarӑ.
Nu am de gînd sӑ îi public comentariile, cu atît mai puțin sӑ îi rӑspund la ele. Ca sӑ fiu cît mai explicit despre cum stau lucrurile între noi:

Images from Criminal [2016], again.

Niciun comentariu: