joi, 19 octombrie 2017

ĂBAUT ASUMARE.

Oana Cenușe - Stone Cold [Vocea României 2017]



Chiar merită. Pentru Vocea României de pînă acum, iese din tipare cu mult.

Zilele astea am muncit mai mult singur, și am avut timp să mă gîndesc, printre scări, rigipsuri și cabluri. Am tras și niște concluzii, despre viața mea și a altora. Pe de-o parte pare trist că lucrurile stau așa. Pe de altă parte, starea de bucurie / fericire / liniște nu-ți / -mi / -ne poate veni din afară, fiind rezultatul unor procese de înțelegere și așezări interioare. Deci eu sint "secure", cu resursele mele de echilibru interior. Despre alții nu știu. Fiecare, cît îl duce / cît poate.
Ar fi cazul să dezvoltăm fiecare din noi curajul de a ne asuma consecințele a ceea ce sîntem. Cîți dintre noi sînt.. "pregătiți", cum bine zicea Smiley?..

Niciun comentariu: