miercuri, 18 mai 2016

FIRE, WALK WITH ME..

Images from Game of Thrones [S06E04] 



5 comentarii:

DaenIris spunea...

E tare de tot, femeia asta! Și mai arată și bine. :D

JOKER spunea...

E preferata ta, uitasem..
:D

DaenIris spunea...

Imi place atât de mult încât, în anumite privințe, mă identific cu ea. Dar asta rămâne între noi! :D

JOKER spunea...

:)))))
Între noi.. şi restul lumii care citeşte aici :)
Să nu-ţi faci iluzii adică, blogul ăsta e sub lupă. Toate ideile mele şi ale celor ce comentează aici sînt disecate, judecate, etichetate. Comentate, if you know what I mean.
Iar faptul că ţi-am dat un hint despre asta într-un comentariu anterior (pe care nu cred că l-ai citit..), a fost un trigger pentru o întreagă sesiune de răutăţi, pe mail.
Cică nu există boli fără sechele.

DaenIris spunea...

Glumeam la faza cu ”rămâne intre noi”. :) E de domeniul evidenței și nu tre' să fie cineva prea ”perspicac” ca să ințeleagă că ador personajul, câtă vreme am blogul sub acest nume și cu această imagine.

Cât despre restul...atâtea păreri, câte capete!