luni, 15 februarie 2016

LOUDER!!..

The Black Eyed Peas - Pump It



Băi, ce mă fac.
Așa nu se mai poate, e prea multă liniște în mine, am inceput chiar să fiu relaxat și coerent, puii mei..
Am întors-o pe față și pe dos azi și ieri toată ziua, m-am uitat de vreo două - trei (sute de) ori peste umăr, nimic. Concluzia e clară: din viața mea lipsește un stress major.
Nu-mi rămîne decît să îl înlocuiesc cu altu’.
.. Ce-ar fi să mă las de fumat?.. Că și-așa în două - trei săptămîni ne scot ăștia să fumăm în ploaie..
Bine, și după aia, ce fac?..
.. Să slăbesc alea 10 - 15 kile de le am în plus pe inventar?..
Mda. Și.. după aia?.. După aia ce fac?!?
:)))))
De parcă n-aș avea destule de făcut, de văzut, de simțit, de trăit.
Viață destulă să fie, și lipsă de stress, să apuc să le fac pe toate, să apuc să mă bucur de toate.
Pump it. LOUDER!
:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Don't stop & keep it goin' (*-*)

JOKER spunea...

Keep walking, Johnnie Walker :) gen.
Thanks :*