duminică, 27 septembrie 2015

BLUES-UL VIEȚII.

Bruce Willis and the Accelerators - Devil Woman


“I met a devil woman
In my dream the other night
Had the black cat eyes
And I swear she could fly
Yeah, I met a devil woman
In a dream the other night
Say yeah, baby
Say yeah, baby
I heard my mama cry
And I heard the little girl cry
‘Cause I heard her cry
Said now sonny don't die”
[...]

Devil Woman - versuri transcrise de subsemnatu’, “dupe ureche”.
Fiindcă alea “dupe saituri” diferă prea mult de realitatea interpretării “live”.
De aia.

Noaptea, uneori, aduce vești din locuri total neașteptate. Vești noi însă, la un anumit nivel, cumva previzibile. Vești care-mi confirmă modul de gîndire, vești care-mi confirmă credința. Mi s-a mai confirmat azi-noapte, încă o dată, că nu trebuie să-mi fac griji pentru mine, pentru pielea / carnea / energia mea. Dacă îmi las frica în spate, voi fi protejat. Iar tot ce voi pierde încasînd lovituri, voi primi înapoi înmulțit. Totul e sa nu-mi fie frică și să nu mă uit în urmă prea mult după ceea ce, aparent, am... pierdut.
Materia e perisabilă, spiritul nu. Ca să vezi, comédie.
În rest - blues. Blues-ul vieții.


Niciun comentariu: