sâmbătă, 4 mai 2013

12 O'CLOCK

VANGELIS - 12 o'clock

4 comentarii:

DaenIris spunea...

Am vizionat clipul şi am plâns.
Bietul Iisus! De ce a trebuit să fie aşa?
Singurul răspuns pe care-l găsesc la întrebarea aceasta are legătură cu teoria întregului pe care noi, oamenii, îl împărţim arbitrar în lumini şi umbre.
Iar acest episod arată confruntarea lui Iisus cu partea cea mai întunecată a umbrei sale.
Nefrica de moarte şi încrederea în Dumnezeu manifestate de EL în lumina conştientului sunt puse faţă-n-faţă cu moartea şi cu sentimentul că Dumnezeu l-a abandonat, adică ceea ce a împins în conul de umbră al fiinţei sale.

Sărbători pascale blânde şi luminate!

JOKER spunea...

@ Blue: Dumnezeule mare, ce complicată reprezentare a lui Isus ţi-ai făcut... Mie mi s-au limpezit toate în cap şi în inimă atunci cînd am simţit şi acceptat că Isus a fost întruparea lui Dumnezeu pe Pămînt. Om deplin, ranforsat cu Dumnezeu. Toate devin, în accepţiunea asta, absolute şi gigantice, precum singularităţile din Fizică. Atît singurătatea cît şi suferinţa simţite de Isus fiind suma singurătăţilor şi suferinţelor simţite de noi toţi. A-spaţial şi a-temporal, cum îi şade bine unei singularităţi.
Toate au sens, dacă îţi deschizi inima în faţa lui Isus şi crezi în El. Şi încă ce sens...

Sărbători luminate şi ţie. Şi - dacă are sens şi pentru tine - Cristos a înviat. Pentru mine are...

DaenIris spunea...

Reprezentările despre Iisus sunt fie personale şi unice, fie convenţionale - precum cele propăvăduite de diverse culte religioase.
:)
Adevărat a înviat!
Da, afirmaţia are mult sens şi pentru mine.
Miracolul învierii Lui are loc în interiorul meu,iar despre asta e mai bine să tac.

DaenIris spunea...

Dacă îmi vei citi ultima postare, poate că o să fie mai clar la ce mă refer.
:)