miercuri, 31 octombrie 2012

SMALL TALK WITH J., ON HALLOWE'EN


Îmi trec mîna prin barbă mai întîi, dintr-o veche obişnuinţă. A crescut şi nu mai e aşa ţepoasă, o simt cum se lasă sub degete, trăgînd uşor de pielea obrazului. Privesc scurt în oglindă şi văd nişte cearcăne, pana mea, îmi zic, ar trebui să mai şi dorm. Întind spuma pe faţă, de la o ureche la ailaltă, pe gît şi apoi pe sub nas, masez uşor. Pregătesc lama, apoi mă uit nehotărît în oglindă, de unde să-ncep adică, păi hai de data asta din dreapta. De-acolo, din oglindă, mă priveşte cu un rînjet înapoi J.. Mă-ntreabă niznai, ca de obicei: Dreapta ta, ori dreapta mea?.. Înfig lama în barbă şi trag o dîră, în răspăr, dreapta mea, evident. Rînjetul i se estompează într-o strîmbătură. Tot încăpăţînat ai rămas, constată apoi, cu voce joasă. Tot, răspund, apoi mai trag o dată cu lama pe acelasi traseu, tot în răspăr. Pielea se înroşeşte brusc, iritată. Chiar dacă te enervez, nu-i nevoie să te răzbuni pe tine, îmi spune J., acum serios. De ce nu dormi?.. Întind spuma pe pielea înroşită, încruntat. De gînduri, de aia, îi răspund mîrîit. [....]
Încă mai stai noaptea pe net? mă-ntreabă, după cîteva clipe de tăcere. Nu-i răspund, încep să mă rad de la ureche, cu mai multă grijă, de astă dată. Tot mai urmăreşti saitu' ăla?... mă-ntreabă. Tot, răspund încetişor, prin spuma albă, evitîndu-i privirea. J. mă fixează în tăcere vreo zece secunde de dincolo de geamul oglinzii, apoi îşi face curaj: Îţi faci rău, băiete, să ştii... şi asta nu-i doar părerea mea, la fel gîndesc şi ..., şi ..., şi ... . Sînt prietenii tăi, ar trebui să-i asculţi... Continui să trag cu lama în tăcere, pînă termin aproape întreaga parte din dreapta, mai puţin mustaţa. În urmă rămîne obrazul curat, plus urma roşie, de la început. J. mă priveşte în continuare fix, ştiu că n-o să mă lase în pace pînă nu-i dau un răspuns. Mîrîi: Aşa e, îmi fac rău singur, ştiu... însă alternativa, să nu mă mai uit adică, ascunde pericole şi mai mari. Ridică o sprînceană: Mai mari decît... astea? şi face un gest din bărbie, privindu-mi semnificativ cearcănele. Da... îi răspund, mai mari. Aş putea fi nepregătit, în caz că face ori zice ceva... mai bine să ştiu, să mă pot... apăra, la o adică. Trec la obrazul al doilea, într-o tăcere parcă şi mai adîncă. Te minţi singur, să ştii, îmi spune J. după o vreme, încetişor. Acolo, aşa cum ţi-a zis şi ..., zarurile au fost deja aruncate, băiete... Şi  nu pentru tine, pentru... altcineva. Nu-i răspund, sînt prea ocupat cu nodul din gît. Iar am început să trag tare cu lama, pana mea, îmi zic, poate mă fac simetric, cu dungi roşii pe ambii obraji... Cam are dreptate J., îmi spun în gînd. Nu, n-am informaţii precise, însă cam aşa simt şi eu. Mă trezeşte din reverie rînjetul larg al lui J., din oglindă: Ştii că pot să-ţi aud gîndurile, nu?... Aia e, că ştiu. Termin de greblat şi obrazul stîng în tăcere, fără urme vizibile, de astă dată. Urmează mustaţa...
Apropos de monştri, schimbă J. subiectul cu diplomaţia-i specifică de cheie de douăj'cinci, de butelie, ştii că mîine e Hallowe'en-ul... te-ai gîndit la vreo mască?... Mă opresc o secundă din bărbierit şi-l privesc în ochi, fix: Voi purta masca mea obişnuită, aia de om normal. Ca toţi ceilalţi... J. îşi permite un rîs scurt, uşor macabru: Ai dreptate, dap, ca toţi ceilalţi... Apoi, serios: Ştii că noi, prietenii tăi, îţi sîntem alături... Ştiu, îi răspund şi eu serios, băgînd lama adînc în mustaţă.

PSY - GANGNAM STYLE


PSY (ft. HYUNA)

PSY Gangnam Style [Songwriters: YOO, GUN HYUNG / PSY]
Romanized [English]


Oppan gang-namseutayil [Oppa is Gangnam style]
Kang-namseutayil [Gangnam style]

Naje-neun ttasaroun inkanjeo-gin yeoja [A girl who is warm and humanle during the day]
Keopi hanjanye yeoyureuraneun pumkyeok i-nneun yeoja [A classy girl who know how to enjoy the freedom of a cup of coffee]
Bami omyeon shimjangi tteugeowojineun yeoja [A girl whose heart gets hotter when night comes]
Keureon banjeon i-nneun yeoja [A girl with that kind of twist]

Naneun sana-i [I’m a guy]
Naje-neun neomankeum ttasaroun geureon sana-i [A guy who is as warm as you during the day]
Keopi shikgido jeone wonsyas ttaerineun sana-i [A guy who one-shots his coffee before it even cools down]
Bami omyeon shimjangi teojyeobeorineun sana-i [A guy whose heart bursts when night comes]
Keureon sana-i [That kind of guy]

Areumdawo sarangseureowo [Beautiful, loveable]
Keurae neo hey keurae baro neo hey [Yes you, hey, yes you, hey]
Areumdawo sarangseureowo [Beautiful, loveable]
Keurae neo hey keurae baro neo hey [Yes you, hey, yes you, hey]
Chigeumbu-teo kal dekkaji kabol-kka [Now let’s go until the end]

Oppan gang-namseutayil, [Oppa is Gangnam style]
Kang-namseutayil [Gangnam style]
Oppan gang-namseutayil, [Oppa is Gangnam style]
Kang-namseutayil [Gangnam style]
Oppan gang-namseutayil [Oppa is Gangnam style]

Eh- sexy lady, [Eh- Sexy Lady]
Oppan gang-namseutayil [Oppa is Gangnam style]
Eh- sexy lady, [Eh- Sexy Lady]
Op op op op [Op op op op]
Eh eh eh eh eh eh [Eh eh eh eh eh eh]

Jeongsu-khae boijiman nol ttaen noneun yeoja [A girl who looks quiet but plays when she plays]
Ittaeda shipeumyeon mukkeot-deon meori puneun yeoja [A girl who puts her hair down when the right time comes]
Karyeot-jiman wen-manhan nochulboda yahan yeoja [A girl who covers herself but is more sexy than a girl who bares it all]
Keureon gamkakjeo-gin yeoja [A sensable girl like that]

Naneun sana-i [I’m a guy]
Jeomjanha boijiman nol ttaen noneun sana-i [A guy who seems calm but plays when he plays]
Ttae-ga dwehmyeon wahnjeon michyeobeorineun sana-i [A guy who goes completely crazy when the right time comes]
Keunyukboda sasangi ul-tungbul-tung-han sana-i [A guy who has bulging ideas rather than muscles]
Keureon sana-i [That kind of guy]

Areumdawo sarangseureowo [Beautiful, loveable]
Keurae neo hey keurae baro neo hey [Yes you, hey, yes you, hey]
Areumdawo sarangseureowo [Beautiful, loveable]
Keurae neo hey keurae baro neo hey [Yes you, hey, yes you, hey]
Chigeumbu-teo kal dekkaji kabol-kka [Now let’s go until the end]

Oppan gang-namseutayil, [Oppa is Gangnam style]
Kang-namseutayil [Gangnam style]
Oppan gang-namseutayil, [Oppa is Gangnam style]
Kang-namseutayil [Gangnam style]
Oppan gang-namseutayil [Oppa is Gangnam style]

Eh- sexy lady, Oppan gang-namseutayil [Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style]
Eh- sexy lady, O-oo-o [Eh- Sexy Lady oh oh oh oh]
Ttwiineun nom keu wiie naneun nom, Baby baby [On top of the running man is the flying man, baby baby]
Naneun mwol jom aneun nom [I’m a man who knows a thing or two]
Ttwiineun nom keu wiie naneun nom, Baby baby [On top of the running man is the flying man, baby baby]
Naneun mwol jom aneun nom [I’m a man who knows a thing or two]

You know what i’m saying [You know what I’m saying]
Oppan gang-namseutayil [Oppa is Gangnam style]

Eh- sexy lady, Oppan gang-namseutayil [Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style]
Eh- sexy lady, O-oo-o [Eh- Sexy Lady oh oh oh oh]

8 comentarii:

Anonim spunea...

Enclava. :)

2. Cand iti deschid "sait-u' " mi se blocheaza toate celelalte pagini pentru o perioada. Nu mai merge nimic :)))))

JOKER spunea...

Asta fiindca sînt aşa de complex, probabil...
:)))
Am şters 2 scripturi vechi şi blocate, acum vreo 2 zile. Or mai fi şi altele. Toate link-urile la Youtube, de exemplu, site care are probleme zilele astea...

... Aşa am păţit şi eu pe blogu' tău, anu' trecut.

pandhora spunea...

a fost interesant sa te privesc dialogand cu J. :)

daca cearcanele sunt din cauza unei "ea"...e bine :)

multumesc pentru urari,am adus ciocolata...sper ca nu vei spune nu si vei gusta si tu,da? :)

JOKER spunea...

... Da, a fost o discuţie... plină de miez, On Hallowe'en... E bine.

Chiar acum mă delectez cu nişte vişine în ciocolată, mediu alcoolizate :)
Ciocolata nu poate fi refuzată, mai ales că contribuie decisiv la producerea endorfinelor şi a serotoninei...

pandhora spunea...

visine in ciocolata...nu joci cinstit :))

JOKER spunea...

... dacă aş juca cinstit, oare aş cîştiga?...
:)))

pandhora spunea...

de ce am eu impresia ca tu preferi jocul castigului? :))

JOKER spunea...

Who, meeeee?... ţi se pare, io-s un inocent timid în interior... ironia [şi autoironia] sînt doar măşti, după care mă ascund...