luni, 26 martie 2012

THE SILENT STROKE


Am ajuns la Silent Strike din întîmplare, îmi puneam YouTube-ul la punct, căutam melodii semnificative cu Maria Radu şi am dat peste Endless Story. Mi-am zis: ia te uită, sună frumos fuziunea, e interesantă şi orchestraţia, un pic cam tristă, ia să mai încerc nişte S.Strike. Am ascultat încă una, aia cu vorbele care ucid, frumos videoclip, interesantă şi melodia, un pic cam tristă şi asta, mi-am zis zgribulindu-mă pe canapea, parcă s-a facut brusc frig în casă, hai să mai ascult. După următoarele două melodii cu S.Strike, frumoase şi triste şi astea, s-a facut atîta linişte, încît în casă se auzea coolerul de la PC şi frigiderul din bucătărie, iar de afară - cum vecinii deschideau scîrţîind geamurile, să se arunce, desigur. Atunci m-am oprit din S.Strike, am trecut la muzică normală, pentru ne-sinucigaşi. Non-emo.

Silent Strike - Endless Story (cu Maria Radu)

6 comentarii:

Masaj erotic spunea...

hmm foarte draguta melodia...are voce frumoasa maria radu

Aer conditionat spunea...

citind inceput articolului ma gandeam ca voi asculta si eu..dar aqm nu mai am nici cea mai mik intentie sa fac asta;))

Vanzari apartamente spunea...

Nice :)

JOKER spunea...

Mulţumesc de aprecieri, NetServ Consult!... Se pare că am succes la voi în birou. Aş fi preferat totuşi să vă semnaţi cu numele voastre, nu cu serviciile pe care le vindeţi. Poate next time...

Masaj erotic Bucuresti spunea...

interesanta melodia...maybe next time:)))

JOKER spunea...

Deal.